Monday, June 1, 2020

Cuki: igram CS 1.6 posle 6 godina (2020) / Live #48





cek kaj?

​cao brate



cek kaj?

​jos igras



cek kaj?

​jel me se sjecas haahahaha



cek kaj?

​jesam jedini koj gleda danas?



cek kaj?

​hahahaha danas sam bas pitao malu da izademo



cek kaj?

​rekla je da nem vrrmena trenutno



cek kaj?

​au hvala na savjetu



cek kaj?

​al nisam nesto bas zainterrsiran za vezu zdnjih mjseci



cek kaj?

​ma da bilo bi mi ljepse u ovoj karanteni s nekim nego sam



cek kaj?

​obavezno komdom naravno



cek kaj?

​nista brate umoran sam danas idem spavati



cek kaj?

​vidimo se sutra



cek kaj?

​skinuo sam 1.6 pa mozemo igrati ovih dana



cek kaj?

​ma da mozemo i cs go ako zelis



DK Drawings

​zobla raid



Zobla

​Zobla raid ❤



MaJa

​zobla raid



OccuIt

​​zobla raid



DK Drawings

​❤



MaJa

​zobla raid



Nikola Djordan

​Zobla raid ❤



OccuIt

​​zobla raid



MaJa

​zobla raid



OccuIt

​​zobla raid



MaJa

​zobla raid



MaJa

​zobla raid



Ardinar

​zobla raid



DK Drawings

​zobla raid ❤



DK Drawings

​reklama od zoble



Ardinar

​zobla raid



OccuIt

​si ti pijan?



Ardinar

​zobla raid



DK Drawings

​zobla nabavlja 10 grama trave za malo para



Zobla

​ja sam



Zobla

​beogradski diler brt



Ardinar

​Najjaci diler



Ardinar

​vozi zajebanog passata 😀

No comments:

Post a Comment

Senidah – RAF Camora – 100% – Tekst / Lyrics

Senidah – RAF #Camora – 100% – Tekst / Lyrics Nisi mi više jedini, to ti znaš Biću opet verna kad te vidim ja ponovo, oh-oh Znam da jedv...