Monday, June 15, 2020

Cuki: igram CS 1.6 posle 6 godina (2020) / Live #98







Live chat replay is on. Messages that appeared when the stream was live will show up here.



Marija Nikolic

​koj server



Marija Nikolic

​Ajmo ti i ja da igramo na neki server



Kemica TM

​lajko sam lajv



Kemica TM

​ja tu igram vec



Marija Nikolic

​eto



Marija Nikolic

​jel to to



Marija Nikolic

​ma neka



FILIP

​Cao brate



FILIP

​Like live



FILIP

​svi



FILIP

​Subskribe



Amar Dzafic

​op



Amar Dzafic

​brate sta ima



FILIP

​like live



FILIP

​Lajkuj Live



Amar Dzafic

​et mn igramo



FILIP

​V



FILIP

​V



FILIP

​V



Rumenige

​pozz



Rumenige

​sto ne igras csgo



Rumenige

​burazeru da ti kazem nesto ako zelis da te ljudi gledaju ne smes da sve vreme cutis moras uvek nesto pricati



Smajl Dzafic

​Aj i marihuvana



Smajl Dzafic

​Aj u marihuvanu


No comments:

Post a Comment

Senidah – RAF Camora – 100% – Tekst / Lyrics

Senidah – RAF #Camora – 100% – Tekst / Lyrics Nisi mi više jedini, to ti znaš Biću opet verna kad te vidim ja ponovo, oh-oh Znam da jedv...